jullov!!

igår hade jag min sista dag på praktiken och dagen gick ganska fort trots att jag började en timme tidigare än vad jag skulle, men det gick ok! hade med min julgodis till personalen och de gjorde dom glada :) 
innan jag gick hem tackade personalen på min avdelning mig för min tid och önskade mig god jul osv. och fick även blommor, det var gulligt en fin avslutning på denna långa tid. 

igår kom grabbarna till oss, och här sitter vi nu och laddar för att gå ut i kylan, är nämligen -15 ute så man är inte så jätte pepp, men vi måste ju använda pulkan någonting i år :) imorgon åker man hem till Dalarna hem till mamma!
ska bli skönt att komma hem framför allt byta miljö ett tag, ska bli kul och träffa familjen! 


nej, nu måste jag ladda för en ute dag!
pusshejdå, GOD JUL!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?