ih, snart jul!

AAH, är inne på sista praktikveckan nu, snart slipper ni mitt tjat om praktiken :p idag var det en skön dags, dock inte i morse eftersom jag gick upp halv sex för jag började tidigt. men slutade halv två och åkte direkt och plocka upp kusinMalin och drog till Hälla för julshopping. nu har jag äntligen fixat Anton's julklappar plus present :) nu ligger jag i soffan och latar mig när jag egentligen bör få ner lite mer text på min ena tenta halva, men palla! :p 

å nu är det inte långt kvar till jul, och jag längtar faktiskt lite efter de. jag tror de kommer bli en bra jul med mamma. saknar mamma så länge sen jag såg henne och prata med henne, så jag ser fram emot att komma hem på söndag!
i helgen kommer killarna också, blir typ en inne helg, för jag är själv med dom för Antons ska bort, men de kommer funka bra:) gäller att ladda med film och godis, men tänkte även passa på att åka ner på stan och strosa lite, de är ju gratis buss och att åka buss är ju alltid kul :) 

nej, nu ska jag dricka lite te och titta på sunes jul!
god jul





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?