grattis!!

idag fyller älskling 22år och Mikael, inte lika stor koll på hur mycket men grattis till er båda :) 

jag kom till skinnskatteberg redan igår kväll, var meningen att jag skulle åkt idag på dagen men kunde inte vänta :) så jag och pricken tog oss över skogen hit, de gick bra det var inte så halt som jag trodde. idag har vi inte gjort så mycket tog en promenad i morse och hade lite snöbollskrig sen dess har vi hållt oss inne i värmen .. städat bilen invändigt, surfat, spelar tv-spel och backgammon, första gången jag spelade de och jag vann tihi (fast med lite hjälp av Anton) :) nu ikväll ska vi fira älsklingen med god mat, fika och presenter. Anton har bestämt potatisgratäng och en kött bit till middag och ett glas rött såklart så de kommer inte bli helt fel precis! sen blir kvällen lugn, vi kommer bara vara hemma och titta på film och mysa, precis som de ska vara! 

ha en trevlig juldag! puss








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?