dags ..

för ett nytt inlägg!

nu är jag tillbaka i skinnskatteberg igen efter allt mitt åkande till höger och vänster. igår styrde jag pricken mot avesta för att träffa brudarna, väldans trevligt, trist bara att en behövde iväg på annat. men dagen var galen och kul som alltid när jag hänger med tjejerna :) på kvällen styrde jag och pricken vidare hem mot Mamma i v-hyttan, där jag sov och sedan gick upp tidigt imorse för Albin kom, och då kan ju inte ligga och sova:) under dagen kom de bara mer och mer snö och jag fick mer ont i magen av att veta att vi (jag och pricken) skulle köra i de yrvädret .. när det väl var dags att åka körde jag såklart fast redan på mamma gård, haha, heja mig. så efter att mamma hjälpt mig los från min fastkörning på gården, styrde jag sakta mot skinnskatteberg, fick åka över avesta för att vara säker på att jag skulle komma fram och de kom jag, slut och matt i ögonen kom jag äntligen fram! 
nu sitter jag här ett par timmar efter ankomst mätt och glad och tittar på när Anton spelar tv-spel, snart blir det mys i soffan med de övriga och en kriminalserie som visas på tv:n :)

nu är det slut åkt för min del på ett tag, nu ska jag njuta av mitt jullov innan de är dags för skolarbete igen. 
men fram till nästa inlägg, ta hand om er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?