en lustikurre ...

eftersom jag inte har något att göra och tv:n inte visar något som faller mig i smaken, tänkte jag hänga lite här.
och tänkte också passa på att meddela er studerande att vi fått studiebidraget idag! YEY.
snart börjar min sista dag på sommarlovet lida mot sitt slut och här sitter jag och inte gör någonting alls.
ingen träning blev det heller, känner av ljumsken fortfarande och det stör mig, men ska pallra mig till träningen imorgon. och packa väskan eller försökt komma på vad jag ska ha på mig imorgon har jag heller inte kommit fram till, jag kommer sitta och stirra in i min garderob imorronbitti och till sist stressa för jag stirrat för länge .. vart har min dag tagit vägen?
vi har ialla fall fått tillbaka bilen skönt de nu kan man känna sig som en människa igen, men dock hittades ytterligare ett fel på bilen, man blir så trött! nog om mina problem för tillfället nu ska jag springa ut i köket och ösa upp glassen och ananasen. ska även svänga förbi garderoben och försöka klura ut kläder till morgondagen .. usch vad detta blev ointressant, förlåt!
c ya!


Ida

Vi ses imorrn i skolan :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?